El MOVI ja està a punt per celebrar els seus 25 anys

Dimarts, 30 de maig de 2017
El proper cap de setmana 10 i 11 de juny l'esplai anomenat MOVI-MIJAC de Santa Eugènia de Berga celebra el seu 25è aniversari.
Amb els seus 25 anys d'història aquesta entitat sense ànim de lucre no ha deixat mai de treballar per donar als infants i joves del poble un espai lúdic i d'educació en el lleure on, a poc a poc s'ha anat sembrant una llavor que aquest 2017 donarà alguns dels seus fruits.

Amb una seixentena de nens inscrits dividits amb cinc grups (muxis, iupixics, tri-traks, cucapepis, i xamuscats) i els seus 10 monitors, aquest col.lectiu sembla que no vol parar de crèixer.
La festa que ha estat organitzada col·lectivament per un gran grup de persones (monitors, ex-monitors, pares i ex-pares, els mateixos infants, ex-infants i el rector) tindrà vida per ella sola ja que tots hi han ficat el seu granet de sorra.

La festa pretén ser una festa oberta a tothom i per a tothom on si podrà trobar de tot (gimcanes, música, espectacle infantil, joc de nit, recull de fotos antigues...). Un dels punts forts d'aquesta sens dubte serà el concert de The Penguins band "reggae per xics" que tindrà lloc el dissabte a les 19h a la zona esportiva amb entrada gratuïta.
Darrera actualització: 30.05.2017 | 00:00