Programació en motiu del 8M
Santa Eugènia de Berga ha programat dos actes en motiu del dia de la Dona: un taller d'estacions científiques i una xerrada sobre climateri i menopausa.
El proper dia 7 de març es realitzarà l'activitat "Estacions científiques" per a infants de 6 a 12 anys. Ens endinsarem en el món de la ciència jugant i experimentant i passarem per diverses estacions científiques connectades per una història fascinant!
- Descobreix els misteris de l'aigua a través de 4 experiments sorprenents i coneix la història amagada d'una científica
Els infants han d'anar acompanyats d'una persona adulta i no calen coneixements previs. L'activitat es farà a càrrec d'educadores científiques .
Inscripcions aquí: https://forms.gle/c4fxAVXzvVKHCJDp6
El dia 28 de març a les 19 h, es realitzarà la segona activitat en motiu del Dia de la Dona: una xerrada sobre climateri i menopausa oberta a tot el públic.
Sala de plens de l'ajuntament. Entrada gratuïta amb aforament limitat!